Acest website foloseste cookie-uri proprii, cat si cookie-uri adaugate de terti pentru a va furniza o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului dvs. Mai multe informatii: Declaratia de protectie a datelor.

Produse Meniu
+36 30 360 3167

Provocările de comunicare ale Echipei de Dezvoltare a Motorului SZEngine

 

Echipa de Dezvoltare Motoare a Universității Széchenyi István din Győr SZEngine Hallgatói Motorfejlesztő Csapata a fost creată pentru a fi prima echipă studențească de proiectare a motoarelor din cadrul seriei mondiale de Formula Student care să dezvolte, să proiecteze, să construiască și să îmbunătățească în mod continuu un motor de curse de înaltă performanță special pentru această serie.

Cu toate acestea, în cursul activității lor, aceștia s-au confruntat cu probleme de comunicare care au avut un impact major asupra eficienței lor. Ei au găsit o soluție la aceste provocări cu ajutorul Anico Srl.

 

Vă prezentăm echipa de dezvoltare a motorului SZEngine

Proiectul nostru a fost inițiat la sfârșitul anului 2008 de către Departamentul de motoare cu ardere internă al Audi Hungaria, împreună cu Departamentul de dezvoltare a motoarelor Audi Hungaria și cu studenții de la Universitatea Széchenyi István. Echipa de dezvoltare a motoarelor SZEngine este strâns legată de o serie specială și unică de curse. Formula Student este o serie de competiții la nivel mondial în cadrul căreia echipe de studenți de la universități și colegii au sarcina de a proiecta și construi o mașină de curse de tip Formula Student cu un singur loc și de a o folosi pentru a participa la diverse curse statice și dinamice. Scopul nostru este de a dezvolta, fabrica și furniza un motor optimizat pentru cursele de Formula Student pentru mai multe echipe. În același timp, avem un obiectiv permanent de a oferi o pregătire practică studenților de la inginerie, economie și drept care, echipați cu cunoștințele dobândite aici, pot obține un avantaj imens în lumea muncii.

Dificultăți în comunicare

A SZENGINE Motorfejlesztő Csapat kommunikációs kihívásaiEchipa s-a confruntat adesea cu obstacolul unei comunicări inadecvate între inginerii de cursă și piloți în timpul perioadei de testare din primăvară. Întreruperile incorecte ale testului au fost frecvente, din cauza folosirii limbajului semnelor interpretat greșit. Acest lucru a redus foarte mult timpul efectiv disponibil pentru programul de testare deja strâns.

O altă dificultate de comunicare pentru echipă apare atunci când se fac calibrările plăcuțelor de frână. În timpul acestui proces, inginerii care efectuează calibrarea stau într-o cameră închisă și poartă protecție pentru urechi atunci când motorul funcționează la turații ridicate pentru a evita pierderea auzului în timpul orelor lungi de lucru. Acest lucru îngreunează foarte mult comunicarea în vorbire directă, ceea ce reduce, de asemenea, eficiența muncii, după cum s-a menționat mai sus.

O altă provocare a fost aceea de a se asigura că inginerul poate folosi ambele mâini în timpul calibrării.

Soluția

SZENGINE - Motorola T82 Extreme walkie-talkieSoluția era cu siguranță să ne luăm un fel de walkie-talkie. După ce am analizat mai multe opțiuni, Motorola, cea mai importantă și cea mai utilizată marcă de pe piață, a fost aleasă ca fiind cea care produce cele mai bune transceivere pentru SZEngine.

Cu toate acestea, o altă problemă a fost faptul că echipa, ca organizație non-profit, avea un buget foarte strâns, care nu i-a permis să achiziționeze echipamentul walkie-talkie pe cheltuiala proprie. Aici a intrat în joc un posibil sprijin, Anico Srl. sprijinind echipa.

Ca sponsorizare, echipa a primit un pachet de transceivere Motorola Talkabout T82 Extreme și căști cu tub acustic ACH2070-M2 pentru dispozitive.

Pentru a depăși provocarea de a folosi ambele mâini în timpul calibrării, inginerul a fost ajutat de casca opțională sau de casca de protecție pentru urechi cu microfon și de căștile cu tub acustic. Acest dispozitiv a eliminat necesitatea de a avea în permanență walkie-talkie în mâna inginerului, rezolvând astfel problema comunicării între pilot și ingineri în timpul testelor și a transferului de informații între tehnicienii de calibrare în timpul măsurătorilor frânelor.

Experiența până în prezent:

  • În testele efectuate până în prezent, dispozitivele s-au comportat mai bine decât se așteptau în domeniile lor de utilizare.
  • Transceiverele sunt foarte ușor de utilizat, iar accesoriile sunt proiectate ergonomic pentru o purtare confortabilă.
  • Durata de funcționare a walkie-talkie-urilor a depășit toate așteptările. 
  • În condiții optime, raza de comunicare a walkie-talkie-urilor poate depăși 10 km, așa cum este specificat în fabrică. 
Etichete legate de conținut: Walkie Talkie